REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO TERVETOYS.PL

(data publikacji: 22.11.2025 r.)

§ 1 POSTANOWIENIA OGÓLNE I DEFINICJE

  1. Sklep Internetowy (Sklep) – sklep internetowy dostępny pod adresem tervetoys.pl.

  2. Sprzedawca / Usługodawca – TERVE! SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ z siedzibą pod adresem: ul. Prezydenta Gabriela Narutowicza 40/1, 90-135 Łódź, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego (KRS) pod numerem 0001077132, NIP: 7252338759, REGON: 527256970, o kapitale zakładowym w wysokości 5000 zł.

  3. Kupujący – każdy podmiot składający zamówienie w Sklepie.

  4. Konsument – osoba fizyczna dokonująca z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.

  5. Kupujący Uprzywilejowany (Przedsiębiorca Uprzywilejowany) – osoba fizyczna zawierająca umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego. Przepisy dotyczące Konsumenta stosuje się do Kupującego Uprzywilejowanego w zakresie określonym w Rozdziałach 4, 5a i 5b Ustawy o prawach konsumenta.

  6. Towar – rzecz ruchoma (lub towar z elementami cyfrowymi), będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży.

  7. Umowa Sprzedaży – umowa sprzedaży Towarów w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego, zawierana na odległość między Kupującym a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu.


§ 2 INFORMACJE O SPRZEDAWCY I KONTAKCIE

  1. Adres Sprzedawcy: ul. Prezydenta Gabriela Narutowicza 40/1, 90-135 Łódź.

  2. Numer NIP Sprzedawcy: 7252338759.

  3. Adres do zwrotów:

    TERVE! sp. z o.o.

    ul. Prezydenta Gabriela Narutowicza 40/1

    90-135 Łódź

    Polska

  4. Kupujący może kontaktować się ze Sprzedawcą za pomocą adresu e-mail: bok@tervetoys.pl lub numeru telefonu: 42 203 21 01, 720 975 116.


§ 3 WYMAGANIA TECHNICZNE I OBOWIĄZKI KUPUJĄCEGO

  1. Do korzystania ze Sklepu wymagane jest posiadanie: urządzenia z dostępem do Internetu, aktywnej skrzynki poczty elektronicznej, włączonej obsługi plików cookies.

  2. Zakazane jest dostarczanie przez Kupującego treści o charakterze bezprawnym.


§ 4 ZAWARCIE UMOWY SPRZEDAŻY I CENA

  1. Ogłoszenia, reklamy, cenniki i inne informacje dotyczące Towarów, skierowane do ogółu, poczytuje się w razie wątpliwości nie za ofertę, lecz za zaproszenie do zawarcia umowy (zgodnie z Art. 71 Kodeksu Cywilnego).

  2. Złożenie zamówienia przez Kupującego stanowi złożenie Sprzedawcy oferty zawarcia Umowy Sprzedaży.

  3. W chwili składania zamówienia (najpóźniej w chwili wyrażenia woli związania się umową) Sprzedawca ma obowiązek poinformować Konsumenta o łącznej cenie, w tym kosztach dostarczenia, oraz o tym, że złożenie zamówienia wiąże się z obowiązkiem zapłaty.

  4. Ceny Towarów podane są w walucie polskiej (PLN) i zawierają wszystkie składniki (cena, podatki). Koszty dostawy są wskazane w trakcie składania zamówienia.


§ 5 METODY PŁATNOŚCI I DOSTAWY

  1. Dostępne metody płatności: płatność za pobraniem, przelew tradycyjny.

  2. Dostępne metody dostawy:

    • InPost Paczkomat® 24/7

    • InPost Kurier

    • InPost Paczkomat® 24/7 – Płatność za pobraniem

    • InPost Kurier – Płatność za pobraniem

  3. W przypadku Towaru, który ma zostać przesłany do Kupującego będącego Konsumentem, niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia rzeczy przechodzi na Kupującego z chwilą jej wydania Kupującemu.


§ 6 REKLAMACJA TOWARÓW (BRAK ZGODNOŚCI Z UMOWĄ)

  1. Sprzedawca jest odpowiedzialny za brak zgodności Towaru z Umową. Do umów z Kupującym Uprzywilejowanym i Konsumentem nie stosuje się przepisów Kodeksu Cywilnego o rękojmi za wady (księga trzecia tytułu XI działu II).

  2. Towar jest zgodny z umową, jeżeli zgodne z umową pozostają w szczególności jego: opis, rodzaj, ilość, jakość, kompletność, funkcjonalność, kompatybilność, trwałość i bezpieczeństwo.

  3. Odpowiedzialność Sprzedawcy: Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za brak zgodności Towaru z umową istniejący w chwili jego dostarczenia i ujawniony w ciągu dwóch lat od tej chwili.

  4. Domniemanie istnienia braku zgodności: Domniemywa się, że brak zgodności Towaru z Umową, który ujawnił się przed upływem dwóch lat od chwili dostarczenia Towaru, istniał w chwili jego dostarczenia, o ile nie zostanie udowodnione inaczej.

  5. Żądania Kupującego Uprzywilejowanego/Konsumenta (Środki ochrony):

    a. W pierwszej kolejności Kupujący Uprzywilejowany/Konsument może żądać naprawy lub wymiany Towaru.

    b. Sprzedawca może odmówić doprowadzenia Towaru do zgodności z Umową, jeżeli naprawa i wymiana są niemożliwe lub wiązałyby się z nadmiernymi kosztami.

    c. Konsument może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, jeśli:

    • Sprzedawca odmówił naprawy lub wymiany.

    • Sprzedawca nie dokonał naprawy/wymiany w rozsądnym czasie i bez nadmiernych niedogodności.

    • Brak zgodności występuje nadal, mimo że Sprzedawca próbował doprowadzić Towar do zgodności.

    • Brak zgodności jest na tyle istotny, że uzasadnia natychmiastowe obniżenie ceny lub odstąpienie od umowy.

  6. Termin rozpatrzenia reklamacji: Sprzedawca jest obowiązany udzielić odpowiedzi na reklamację Kupującego Uprzywilejowanego/Konsumenta w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania. Brak odpowiedzi w tym terminie uważa się za uznanie reklamacji.

  7. Wyłączenie odpowiedzialności B2B: W stosunku do Kupujących niebędących Konsumentami ani Przedsiębiorcami Uprzywilejowanymi odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi za wady Towaru (Art. 556 Kodeksu Cywilnego) jest wyłączona (zgodnie z Art. 558 § 1 Kodeksu Cywilnego).


§ 7 PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY

  1. Prawo do odstąpienia: Kupujący Uprzywilejowany (Konsument lub Przedsiębiorca Uprzywilejowany) ma prawo odstąpić od Umowy Sprzedaży w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.

  2. Bieg terminu: Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym Kupujący Uprzywilejowany wszedł w posiadanie Towaru lub ostatniej partii/części.

  3. Złożenie oświadczenia: Aby skorzystać z prawa, Kupujący Uprzywilejowany musi poinformować Sprzedawcę o swojej decyzji w drodze jednoznacznego oświadczenia (np. pismo, e-mail). Może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy.

  4. Skutki odstąpienia (Zwrot płatności):

    a. W przypadku odstąpienia od umowy, Umowa jest uważana za niezawartą.

    b. Sprzedawca zwraca Kupującemu Uprzywilejowanemu wszystkie otrzymane płatności, w tym koszty dostarczenia Towaru (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wyboru przez Kupującego droższego sposobu dostawy niż najtańszy zwykły sposób oferowany przez Sprzedawcę).

    c. Zwrot płatności następuje niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia poinformowania Sprzedawcy o decyzji o odstąpieniu.

    d. Zwrot płatności dokonywany jest przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakich użył Kupujący, chyba że Kupujący wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie i nie wiąże się to z opłatami.

    e. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania Towaru lub dostarczenia dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

  5. Obowiązek zwrotu Towaru: Kupujący Uprzywilejowany musi zwrócić Towar niezwłocznie, nie później niż 14 dni od dnia odstąpienia od umowy.

  6. Koszty zwrotu: Kupujący Uprzywilejowany ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Towaru.

  7. Odpowiedzialność za Towar: Kupujący Uprzywilejowany odpowiada tylko za zmniejszenie wartości Towaru wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.


§ 8 WYJĄTKI OD PRAWA ODSTĄPIENIA OD UMOWY

Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Kupującemu Uprzywilejowanemu w odniesieniu do umów, w których przedmiotem świadczenia jest:

  1. Towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji Kupującego Uprzywilejowanego lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.

  2. Towar ulegający szybkiemu zepsuciu lub mający krótki termin przydatności do użycia.

  3. Towar dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.

  4. Towary, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami.

  5. Nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.

  6. Umowy, w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Sprzedawca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.



WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY SPRZEDAŻY

(Załącznik nr 1 do Regulaminu Sklepu)

Adresat (Sprzedawca):

TERVE! SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

ul. Prezydenta Gabriela Narutowicza 40/1

90-135 Łódź

Ja …………………………………………………………………………………

niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących towarów:

Przedmiot umowy (nazwa/symbol towaru):

……………………………………………………………………………………………………………………

……………………………………………………………………………………………………………………

Data zakupu:

……………………………………………………………………………………

Numer Zamówienia:

……………………………………………………………………………………

Imię i nazwisko Kupującego:

……………………………………………………………………………………

Adres Kupującego:

……………………………………………………………………………………………………………………

……………………………………………………………………………………………………………………

Numer rachunku bankowego do zwrotu płatności:

……………………………………………………………………………………………………………………

Podpis Kupującego uprzywilejowanego:

……………………………………………………………………………………

Data:

……………………………………………………………………………………

(*) Niepotrzebne skreślić.



WZÓR FORMULARZA REKLAMACYJNEGO

Adresat (Sprzedawca):

TERVE! SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

ul. Prezydenta Gabriela Narutowicza 40/1

90-135 Łódź

Reklamowany towar (nazwa/symbol towaru, ilość sztuk):

……………………………………………………………………………………………………………………

……………………………………………………………………………………………………………………

Data zakupu:

……………………………………………………………………………………

Numer Zamówienia:

……………………………………………………………………………………

Imię i nazwisko Kupującego:

……………………………………………………………………………………

Adres Kupującego:

……………………………………………………………………………………………………………………

……………………………………………………………………………………………………………………

Opis braku zgodności z umową (na czym polega wada):

……………………………………………………………………………………………………………………

……………………………………………………………………………………………………………………

……………………………………………………………………………………………………………………

……………………………………………………………………………………………………………………

……………………………………………………………………………………………………………………

Żądanie Klienta (proszę zaznaczyć właściwe):

☐ Naprawa towaru.

☐ Wymiana towaru na nowy, wolny od wad.

☐ Obniżenie ceny towaru (tylko w sytuacjach określonych w Regulaminie/Ustawie).

☐ Odstąpienie od umowy (jeśli brak zgodności jest istotny i w sytuacjach określonych w Regulaminie/Ustawie).

Podpis Kupującego uprzywilejowanego:

……………………………………………………………………………………

Data:

……………………………………………………………………………………



REGULAMIN ŚWIADCZENIA USŁUG ELEKTRONICZNYCH

(data publikacji: 22.11.2025 r.)

§ 1. POSTANOWIENIA OGÓLNE I DEFINICJE

  1. Niniejszy Regulamin określa zasady i warunki techniczne świadczenia Usług drogą elektroniczną w ramach Serwisu/Sklepu tervetoys.pl, zgodnie z Ustawą z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (UŚUDE).

  2. Regulamin określa w szczególności: rodzaje i zakres Usług świadczonych drogą elektroniczną, warunki świadczenia Usług, warunki zawierania i rozwiązywania umów o świadczenie Usług drogą elektroniczną oraz tryb postępowania reklamacyjnego.

  3. Definicje kluczowe:

    • Usługodawca (Administrator):

      TERVE! SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, z siedzibą w Łodzi przy ul. Prezydenta Gabriela Narutowicza 40/1, 90-135 Łódź, NIP: 7252338759, REGON: 527256970, KRS: 0001077132.

    • Usługa: usługa świadczona drogą elektroniczną w rozumieniu art. 2 pkt 4 UŚUDE.

    • Konto: usługa cyfrowa umożliwiająca Usługobiorcy dostęp do spersonalizowanego panelu, świadczona nieodpłatnie na czas nieoznaczony.

    • Newsletter: usługa świadczona drogą elektroniczną polegająca na cyklicznym przesyłaniu informacji handlowych i marketingowych.

    • Usługobiorca uprzywilejowany: Konsument lub Przedsiębiorca uprzywilejowany.


§ 2. OBOWIĄZKI INFORMACYJNE USŁUGODAWCY (ART. 5 UŚUDE)

  1. Usługodawca podaje w sposób wyraźny, jednoznaczny i bezpośrednio dostępny następujące informacje:

    • Nazwa i adres:

      TERVE! SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ,

      ul. Prezydenta Gabriela Narutowicza 40/1, 90-135 Łódź.

    • Adresy elektroniczne:

      • e-mail: bok@tervetoys.pl

      • telefon: 42 203 21 01, 720 975 116

    • Dane rejestrowe:

      Wpisana do rejestru KRS pod numerem 0001077132.

    • Organ prowadzący rejestr:

      SĄD REJONOWY DLA ŁODZI ŚRÓDMIEŚCIA W ŁODZI, XX WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO

  2. Jeżeli świadczenie Usług wymaga zezwolenia, Usługodawca poda informacje o zezwoleniu oraz organie zezwalającym.

  3. Usługodawca informuje, że nie stosuje kodeksów etycznych (art. 66¹ §2 pkt 6 KC).


§ 3. WYMAGANIA TECHNICZNE I ZAKAZ TREŚCI BEZPRAWNYCH

  1. Do korzystania z Usług wymagane jest:

    • urządzenie z dostępem do Internetu,

    • aktywne konto e-mail,

    • przeglądarka internetowa obsługująca JavaScript i pliki cookies.

  2. Usługodawca zapewnia działanie systemu teleinformatycznego umożliwiającego nieodpłatnie zakończenie korzystania z Usług w dowolnym momencie.

  3. Zakazane jest dostarczanie treści o charakterze bezprawnym.


§ 4. KONTO UŻYTKOWNIKA (USŁUGA CYFROWA)

I. Zawarcie i rozwiązanie umowy

  1. Usługa Konta świadczona jest nieodpłatnie na czas nieoznaczony.

  2. Umowa o prowadzenie Konta zostaje zawarta z chwilą kliknięcia „Utwórz konto” po akceptacji Regulaminu i Polityki Prywatności.

  3. Usługobiorca może usunąć Konto w każdym momencie, bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, poprzez wysłanie stosownego oświadczenia lub użycie funkcji usuwania Konta.

  4. Usługodawca może wypowiedzieć umowę z zachowaniem stosownego terminu, a w przypadkach rażącego naruszenia Regulaminu – ze skutkiem natychmiastowym.


§ 5. NEWSLETTER (TREŚCI CYFROWE)

I. Informacja handlowa

  1. Newsletter stanowi informację handlową w rozumieniu art. 2 pkt 2 UŚUDE.

  2. Każda wiadomość Newslettera jest odpowiednio oznaczona i zawiera dane Usługodawcy oraz informację o możliwości rezygnacji.

II. Zawarcie i rozwiązanie umowy

  1. Umowa o dostarczanie Newslettera zawierana jest na czas nieoznaczony.

  2. Umowa zostaje zawarta z chwilą kliknięcia „Subskrybuj”.

  3. Usługobiorca może wypisać się z Newslettera w dowolnym momencie, bez ponoszenia kosztów, poprzez kliknięcie linku rezygnacji lub wysłanie żądania na adres e-mail Usługodawcy.


§ 6. REKLAMACJE

  1. Reklamacje dotyczące działania Usług (Konto i Newsletter) można składać na adresy wskazane w §2.

  2. Usługodawca udzieli odpowiedzi w terminie 14 dni.

  3. Brak odpowiedzi wobec Usługobiorcy uprzywilejowanego w terminie 14 dni oznacza uznanie reklamacji.

  4. W przypadku braku zgodności Usługi cyfrowej z umową stosuje się przepisy Rozdziału 5b Ustawy o prawach konsumenta.

  5. Usługobiorca uprzywilejowany współpracuje z Usługodawcą w zakresie ustalenia, czy brak zgodności wynika z cech środowiska cyfrowego Usługobiorcy.


§ 7. ZMIANY REGULAMINU I ROZWIĄZANIA UMÓW

  1. Usługobiorca uprzywilejowany może odstąpić od umowy o świadczenie Usług w terminie 14 dni od jej zawarcia.

  2. Usługodawca może zmienić Regulamin z ważnych przyczyn, takich jak zmiana prawa lub funkcjonalności Usług.

  3. O zmianach Usługodawca poinformuje Usługobiorcę co najmniej 7 dni wcześniej, wysyłając wiadomość na adres e-mail Usługobiorcy.

  4. W przypadku braku zgody na zmiany, Usługobiorca może wypowiedzieć umowę ze skutkiem w dniu wejścia zmian w życie.


§ 8. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

  1. Administratorem danych osobowych jest Usługodawca.

  2. Przetwarzanie danych odbywa się zgodnie z RODO i art. 18 UŚUDE.

  3. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do korzystania z Usług.

  4. Jeżeli przetwarzanie danych odbywa się w celach marketingowych niezwiązanych ze świadczeniem Usługi, wymagana jest zgoda Usługobiorcy.

  5. Szczegóły dotyczące przetwarzania danych znajdują się w Polityce Prywatności.


§ 9. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. W sprawach nieuregulowanych stosuje się przepisy prawa polskiego: Kodeksu Cywilnego, UŚUDE oraz Ustawy o prawach konsumenta.

  2. Wybór prawa polskiego nie uchyla praw Konsumenta wynikających z bezwzględnie obowiązujących przepisów jego kraju zamieszkania.

  3. W relacjach B2B odpowiedzialność Usługodawcy jest ograniczona w najszerszym zakresie dopuszczalnym prawem.

  4. Wszelkie spory będą rozstrzygane przez właściwe sądy powszechne zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.

Ładowanie...